Followers

Jul 29, 2009

Sejauh mana Kejujuran DAP dan PKR terhadap Negara Islam



Apakah tujuan sebenar PAS bersengkokol dengan DAP dan PKR? Apakah niat dihati DAP dan PKR sanggup membantu PAS?

Dua persoalan diatas ini sangat penting dianalisa dan diberikan jawapan yang logik dari segi akal fikiran.

Sebenarnya tujuan DAP menyokong PAS se mata2 untuk memecahkan kuasa politik melayu/Islam. Dan mereka sudah pun berjaya. Hasilnya kita dapat lihat bagaimana giarahnya pemimpin2 PAS dan UMNO membodek kaum kafir ini. Sehingga ada yang sanggup mengikuti upacara keagamaan mereka. Ini hanya satu contoh, jika benar2 PR berkuasa, PAS akan tenggelam. Yang timbul hanya "Pakatan Rakyat" yang sangat menguntungkan kaum kafir.

Hari ini kaum melayu/Islam sudah jadi sangat lemah kuasa politiknya kerana perpecahan ini. Tidak mustahil dalam masa jangka pendek melayu/Islam akan terus kehilangan kuasa politiknya.

Untuk mengekalkan kuasa politik melayu/Islam, tiada jalan lain selain semua kaum melayu/Islam bersatu dalam sebuah parti.

Sedangkan kaum kafir sudah bersatu dalam DAP, paling malang bagi kaum melayu kerana PAS dan PKR sanggup membantu DAP menjadi bertambah kuat.

Kaum melayu/Islam harus segera sedar perkara buruk ini. Tolak PAS dan PKR yang membantu DAP.

3 comments:

kelambuharimau said...

DAP PKR bersekongkol dengan PAS semata mata mahukan kuasa undi PAS membantu menyokong calon mereka itu sahaja..tapi PAS ni yang tak tahu mereka diperbodohkan oleh Dap tak sedar sedar

Anonymous said...

terbaca hari ni dlm surat kbr perdana..bila pikir2 betul jugak penulis tu..sekrg yg mencanang penghapusan ISA kaum cina/india..tpi yg berdemontrasi,yg berlari dikejar, yg menderita sakit..semua org melayu..kemudian penulis jugak menulis..kenapa demontrasi di jln TAR dan masjid india?..kenpa tidak di bukit bintang @ petaling street?..seolah betul telahan penulis..kaum2 yg mencanang dan merancang lokasi..tidak lain dan tidak bukn untuk melumpuhkan org melayu..bangsa melayu/islam..dan merosakkn periuk nasik org sebangsa kita..sebb di jln TAR dan Masjid India..hmpir semua peniaga org sebangsa kita..wallahualam..

Anonymous said...

BETUIIII SANGATT TUUU TEMAN SOKONG 100 PERATUSS
KITA SEKARANG DAH DIPERKOTAK KATIKKAN OLEH ORG BUKAN ISLAM TAMBAH2 LAGI DAP TUUU MENGUNDI DATANG TEMAN AKAN BERALIH ARAHH MENYOKONG BN SBBNYA BURUK2 PON UMNO TUU MASIH ORG UMNO ISLAM LAGI YG MEMERINTAH SETIDAK TIDAKNYA UMNO MASIH BOLEH PEGANG TELOR MCA GERAKAN MIC DAN SEKUTUNYA DARIPADA MELIHAT PAS MASIH TAKUT BILA DIGERTAK DEK DAP HARAM JADAH TUUU PK PK KAN LAAA